Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour by Parsons, Elizabeth
Ø 0.0
0 Bewertungen
60,25 €
The new state of the art chapter on digital marketing digs deeply into two new frontiers of marketing which have significant impact on contemporary social life: influencer marketing, and online gaming.
Jetzt bei Ebay:
-
EAN:9781032062006
-
UPC:9781032062006
-
ISBN:9781032062006
-
Format:Paperback, 198 pages, 3rd edition Edition
-
Author:Parsons, Elizabeth
-
Book Title:Contemporary Issues in Marketing and Consumer Beha
-
Item Height:1.1 cm
-
Item Length:24.6 cm
-
Item Weight:0.38 kg
-
Item Width:17.4 cm
-
Language:Eng
-
Publisher:Taylor & Francis Ltd
-
Economy Shipping from outside:SpeedPAK Economy 2,27 EUR - Lieferung zwischen 24. February 2025 und 25. March 2025 (bei heutigem Zahlungseingang)
-
Versand nach:Australien, USA, Kanada, Deutschland, Frankreich, Neuseeland, Italien, Singapur, Österreich, Niederlande, Schweiz
-
Versand ausgeschlossen:Israel , Türkei , Französisch-Polynesien , Guam , Palau , Algerien , Angola , Kongo, Demokratische Republik , Kongo, Republik , Ghana , ... und weitere