Financial Services Marketing: A Guide to Principles and Practice [Paperback]
81,10 €
This fourth edition of Financial Services Marketing firmly reinforces the book’s role as a leading global educational resource, combining appropriate conceptual principles with practical insights on how financial products and services are marketed in the real world.
Jetzt bei Ebay:
-
EAN:9781032504643
-
UPC:9781032504643
-
ISBN:9781032504643
-
Format:Paperback, 662 pages, 4th Edition
-
Author:Ennew, Christine (Nottingham Business School, UK)
-
Book Title:Financial Services Marketing: A Guide to Principle
-
Item Height:3.4 cm
-
Item Length:24.6 cm
-
Item Weight:1.07 kg
-
Item Width:17.4 cm
-
Language:Eng
-
Publisher:Routledge
-
Economy Shipping from outside:SpeedPAK Economy 1,72 EUR - Lieferung zwischen 28. February 2025 und 31. March 2025 (bei heutigem Zahlungseingang)
-
Versand nach:Australien, USA, Kanada, Deutschland, Frankreich, Neuseeland, Italien, Singapur, Irland, Belgien, Niederlande, Schweiz
-
Versand ausgeschlossen:Israel , Türkei , Russische Föderation , Albanien , Andorra , Österreich , Belarus , Griechenland , Spanien , Großbritannien , ... und weitere