Global Marketing and Advertising : Understanding Cultural Paradox
Ø 0.0
0 Bewertungen
7,43 €
Book
Jetzt bei Ebay:
-
Book Title:Global Marketing and Advertising : Understanding Cultural Paradox
-
ISBN:9781452257174
-
Subject Area:Business & Economics
-
Publication Name:Global Marketing and Advertising : Understanding Cultural Paradoxes
-
Publisher:SAGE Publications, Incorporated
-
Item Length:10 in
-
Subject:Marketing / General, Consumer Behavior, General, Advertising & Promotion
-
Publication Year:2013
-
Type:Textbook
-
Format:Trade Paperback
-
Language:English
-
Item Height:0.6 in
-
Author:Marieke De Mooij
-
Item Weight:22 Oz
-
Item Width:7 in
-
Number of Pages:416 Pages
-
Economy Shipping:Economy International Shipping 9,61 EUR - Lieferung zwischen 13. December 2024 und 30. December 2024 (bei heutigem Zahlungseingang)
-
Versand nach:Weltweit
-
Versand ausgeschlossen:Afrika , Naher Osten , Südostasien , Südamerika , Amerikanisch-Samoa , Cookinseln , Fidschi , Französisch-Polynesien , Guam , Kiribati , ... und weitere