Marketingmode: Kritische Perspektiven auf die Macht der Mode in
Ø 0.0
0 Bewertungen
40,46 €
This edited collection critically reflects upon the power of fashion in contemporary society and the role marketing and marketers play in the process of defining, creating, and preserving fashion, but also in divesting fashion that is no longer up to date.
Jetzt bei Ebay:
-
EAN:9781032204802
-
UPC:9781032204802
-
ISBN:9781032204802
-
Format:Paperback, 250 pages
-
Author:Karin M. Ekström (Edited by)
-
Book Title:Marketing Fashion: Critical Perspectives on the Po
-
Item Height:1.4 cm
-
Item Length:23.4 cm
-
Item Weight:0.45 kg
-
Item Width:15.6 cm
-
Language:Eng
-
Publisher:Routledge
-
Economy Shipping from outside:SpeedPAK Economy 21,92 EUR - Lieferung zwischen 24. February 2025 und 25. March 2025 (bei heutigem Zahlungseingang)
-
Versand nach:Großbritannien, USA, Kanada, Irland, Australien, Deutschland, Frankreich, Italien, Niederlande, Neuseeland, Singapur
-
Versand ausgeschlossen:Isle of Wight , Indonesien , Malaysia , Thailand , Amerikanisch-Samoa , Französisch-Polynesien , Guam , Palau , Israel , Türkei , ... und weitere