Marketing Management
14,23 €
An emphasis on the importance of creative thinking and its contribution to marketing practice.
Jetzt bei Ebay:
-
Publication Year:2012
-
Type:Textbook
-
Format:Book
-
Subject Area:Marketing, Marketing Management
-
Publication Name:Marketing Management
-
Author:Philip Kotler, Kevin lane keller, Mairead Brady, Malcolm Goodman, Torben Hansen
-
Educational Level:Adult & Further Education, GCSE, Key Stage 1, Key Stage 3, Key Stage 2, Key Stage 5, Key Stage 4
-
Subject:General Knowledge, Advertising, Marketing, Management, Education, Communication & Journalism, Economics
-
Expressversand:International Priority Shipping 13,53 EUR - Lieferung zwischen 05. February 2025 und 11. February 2025 (bei heutigem Zahlungseingang)
-
Versand nach:Großbritannien, Antigua und Barbuda, Österreich, Belgien, Bulgarien, Republik Kroatien, Zypern, Tschechische Republik, Dänemark, Estland, Finnland, Frankreich, Deutschland, Griechenland, Ungarn, Irland, Italien, Lettland, Litauen, Luxemburg, Malta, Niederlande, Polen, Portugal, Rumänien, Slowakei, Slowenien, Spanien, Schweden, Australien, USA, Bahrain, Kanada, Japan, Neuseeland, China, Israel, Hongkong, Norwegen, Indonesien, Malaysia, Mexiko, Singapur, Südkorea, Schweiz, Taiwan, Bangladesch, Belize, Bermuda, Bolivien, Barbados, Brunei Darussalam, Kaimaninseln, Dominica, Ägypten, Guernsey, Gibraltar, Guadeloupe, Grenada, Französisch-Guayana, Island, Jersey, Jordanien, Kambodscha, St. Kitts und Nevis, St. Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Macau, Monaco, Malediven, Montserrat, Martinique, Nicaragua, Oman, Pakistan, Paraguay, Réunion, Turks- und Caicosinseln, Aruba, Saudi-Arabien, Südafrika, Vereinigte Arabische Emirate, Ukraine, Chile, Bahamas, Kolumbien, Costa Rica, Dominikanische Republik, Guatemala, Honduras, Jamaika, Kuwait, Panama, Philippinen, Katar, El Salvador, Trinidad und Tobago,
-
Versand ausgeschlossen:Afghanistan , Libyen , Nauru , Somalia , Jemen , Russische Föderation