Überzeugung: Sozialer Einfluss und Compliance-Gewinn.
Ø 0.0
0 Bewertungen
30,31 €
In addition to presenting established theories and models, this text encourages students to develop and apply general conclusions about persuasion in real-world settings. The seventh edition of this field-leading textbook provides an accessible and rigorous presentation of major theories of persuasion and their applications to a variety of real-world contexts.
Jetzt bei Ebay:
-
Publication Year:2023
-
Format:Paperback / softback
-
Language:English
-
Book Title:PERSUASION
-
Author:Robert H. Gass
-
Publisher:Taylor & Francis Ltd
-
ISBN:9781032562018
-
Expressversand:International Priority Shipping 11,78 EUR - Lieferung zwischen 13. March 2025 und 18. March 2025 (bei heutigem Zahlungseingang)
-
Versand nach:Großbritannien, Antigua und Barbuda, Österreich, Belgien, Bulgarien, Republik Kroatien, Zypern, Tschechische Republik, Dänemark, Estland, Finnland, Frankreich, Deutschland, Griechenland, Ungarn, Irland, Italien, Lettland, Litauen, Luxemburg, Malta, Niederlande, Polen, Portugal, Rumänien, Slowakei, Slowenien, Spanien, Schweden, Australien, USA, Bahrain, Kanada, Japan, Neuseeland, China, Israel, Hongkong, Norwegen, Indonesien, Malaysia, Mexiko, Singapur, Südkorea, Schweiz, Taiwan, Bangladesch, Belize, Bermuda, Bolivien, Barbados, Brunei Darussalam, Kaimaninseln, Dominica, Ägypten, Guernsey, Gibraltar, Guadeloupe, Grenada, Französisch-Guayana, Island, Jersey, Jordanien, Kambodscha, St. Kitts und Nevis, St. Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Macau, Monaco, Malediven, Montserrat, Martinique, Nicaragua, Oman, Pakistan, Paraguay, Réunion, Turks- und Caicosinseln, Aruba, Saudi-Arabien, Südafrika, Vereinigte Arabische Emirate, Ukraine, Chile, Bahamas, Kolumbien, Costa Rica, Dominikanische Republik, Guatemala, Honduras, Jamaika, Kuwait, Panama, Philippinen, Katar, El Salvador, Trinidad und Tobago,
-
Versand ausgeschlossen:Laos , Thailand , Vietnam , Kirgisistan , Nepal , Usbekistan , Mongolei , Bhutan , Armenien , Indien , ... und weitere