Pop Brands: Branding, Popular Music, and Young People (Mediated Youth)
Ø 0.0
0 Bewertungen
45,58 €
The book explores the distinctive concerns and debates of these different perspectives and the lively interface between them.
Jetzt bei Ebay:
-
EAN:9781433105654
-
UPC:9781433105654
-
ISBN:9781433105654
-
Format:Paperback, 199 pages, 1st New edition Edition
-
Author:Nicholas Carah
-
Book Title:Pop Brands: Branding, Popular Music, and Young Peo
-
Item Height:1.3 cm
-
Item Length:22.4 cm
-
Item Weight:0.29 kg
-
Item Width:15 cm
-
Language:Eng
-
Publisher:Peter Lang Publishing Inc
-
Economy Shipping from outside:SpeedPAK Economy 1,72 EUR - Lieferung zwischen 07. March 2025 und 07. April 2025 (bei heutigem Zahlungseingang)
-
Versand nach:Australien, USA, Kanada, Deutschland, Frankreich, Neuseeland, Italien, Singapur, Irland, Belgien, Niederlande, Schweiz
-
Versand ausgeschlossen:Israel , Türkei , Indonesien , Malaysia , Thailand , Anguilla , Antigua und Barbuda , Aruba , Bahamas , Puerto Rico , ... und weitere