Social Marketing and Behaviour Change: Models, Theory and Applications
Ø 0.0
0 Bewertungen
67,46 €
With a concise, yet comprehensive overview of the topic, Social Marketing and Behaviour Change features a review and analysis of the most validated models of behavior change, using case studies to illustrate these models in practice.
Jetzt bei Ebay:
-
EAN:9781784711528
-
UPC:9781784711528
-
ISBN:9781784711528
-
Format:Paperback, 448 pages
-
Author:Linda Brennan
-
Book Title:Social Marketing and Behaviour Change: Models, The
-
Item Height:3.73 cm
-
Item Length:23.4 cm
-
Item Weight:0.57 kg
-
Item Width:15.6 cm
-
Language:Eng
-
Publisher:Edward Elgar Publishing Ltd
-
Economy Shipping from outside:SpeedPAK Economy 1,72 EUR - Lieferung zwischen 07. February 2025 und 10. March 2025 (bei heutigem Zahlungseingang)
-
Versand nach:Australien, Deutschland, Frankreich, Neuseeland, Italien, USA, Kanada, Irland, Belgien, Österreich, Polen, Portugal, Niederlande, Schweiz
-
Versand ausgeschlossen:Amerikanisch-Samoa , Französisch-Polynesien , Guam , Palau , Russische Föderation , Albanien , Andorra , Belarus , Griechenland , Spanien , ... und weitere