Strategic Marketing Planning: A Step-by-Step Approach
55,98 €
This book provides a uniquely practical approach to strategic marketing planning. Combining a comprehensive overview of theory with practice, each chapter takes the reader step by step through the strategic marketing process.
Jetzt bei Ebay:
-
EAN:9781032463834
-
UPC:9781032463834
-
ISBN:9781032463834
-
Format:Paperback, 458 pages, 2nd Edition
-
Author:Alsem, Karel Jan (Hanze University of Applied Scie
-
Book Title:Strategic Marketing Planning: A Step-by-Step Appro
-
Item Height:2.5 cm
-
Item Length:24.6 cm
-
Item Weight:0.88 kg
-
Item Width:17.4 cm
-
Language:Eng
-
Publisher:Routledge
-
Economy Shipping from outside:SpeedPAK Economy 2,27 EUR - Lieferung zwischen 28. February 2025 und 31. March 2025 (bei heutigem Zahlungseingang)
-
Versand nach:Australien, USA, Kanada, Deutschland, Frankreich, Neuseeland, Italien, Singapur, Österreich, Niederlande, Schweiz
-
Versand ausgeschlossen:Algerien , Angola , Kongo, Demokratische Republik , Kongo, Republik , Ghana , Nigeria , Togo , Russische Föderation , Albanien , Andorra , ... und weitere