Torsten Tomczak; Sven Reinecke; Alfred Kuss / Strategic Marketing
Ø 0.0
0 Bewertungen
48,14 €
This textbook gives a clear and comprehensive overview of the process of marketing planning. The authors provide a systematic framework that helps to structure the vast and complex marketing knowledge, thus making it more accessible and easier to use for strategic marketing planning. Many short case reports and examples serve to illustrate the key aspects of the marketing planning process.ContentsThe information basis for marketing planningMarket-oriented corporate planningMarket-oriented business field planningPlanning the marketing mixMarketing implementation and controlling
Jetzt bei Ebay:
-
Autor:Torsten Tomczak, Sven Reinecke, Alfred Kuss
-
Buchtitel:Strategic Marketing
-
Sprache:Englisch
-
Thematik:Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft, Wirtschaft, ...
-
Genre:Wissenschaftliches Fachbuch
-
Verlag:Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH
-
Literarische Gattung:Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft
-
Format:Hardcover, Softcover
-
Erscheinungsjahr:2017
-
Produktart:Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft
-
Anzahl Seiten:253
-
Breite:16,00 cm
-
Gewicht:459,00 g
-
Höhe:2,50 cm
-
Länge:24,00 cm
-
Warenbereich:Buch
-
Einband:Softcover
-
ISBN:978-3-658-18416-2
-
Lesemotiv:Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing;...
-
Beschreibung:This textbook gives a clear and comprehensive overview of the...
-
Versand zum Sonderpreis:Versand zum Sonderpreis kostenlos - Lieferung zwischen 22. January 2025 und 23. January 2025 (bei heutigem Zahlungseingang)
-
Standardversand:Paketversand 3,95 EUR - Lieferung zwischen 22. January 2025 und 23. January 2025 (bei heutigem Zahlungseingang)
-
Versand nach:Deutschland, Österreich
-
Versand ausgeschlossen:Ostfriesische Inseln , Nordfriesische Inseln , Ostseeinseln , Afrika , Asien , Mittelamerika und Karibik , Naher Osten , Nordamerika , Ozeanien , Südostasien , ... und weitere